sepetinde şu an ürün bulunmamaktadır
 
 
 
 
                   
 
 
Genel Şartlar, Sıkça Sorulan Sorular
 
Üyelik
 
Nasıl üye olabilirim?
Bobblehead.com.tr'ye üyelik ücretsizdir. Üye olmak için sadece ad, soyad, bir telefon numarası ve e-mail adresi yeterlidir. Teslimat ve fatura adreslerinizi tamamlayarak alışveriş yapabilirsiniz.

Üyelik bilgilerimi güncellemeli miyim?
Üyelik bilgilerinizin güncel ve doğru olması size özel kampanyalarımızdan faydalanabilmenizi sağlayacaktır.

Üye olmadan alışveriş yapabilir miyim?
Üye olmadan sepete istediğiniz ürünleri atabilirsiniz ama sepetinizdeki ürünleri satın almak için üye olmanız gerekmektedir. Ancak Bobblehead.com.tr'ye çok hızlı ve çok kolay üye olabilirsiniz.


Şifremi unuttum, ne yapmalıyım?
"Şifremi unuttum" linkiyle sisteme kayıtlı e-mail adresinize şifrenizi isteyebilirsiniz. Geçici şifreniz en kısa sürede e-mail adresinize gönderilecektir.

Kayıt olduğum e-mail adresimi unuttum, ne yapmalıyım?
Kayıtlı e-mail adresinizi unuttuysanız yeni bir e-mail adresiyle sistemde yeni bir üyelik yaratmanız gerekmektedir. Bunun için "Nasıl üye olabilirim?" maddesine bakınız.
 
Güvenlik
 
Bobblehead.com.tr'de alışveriş güvenli mi ?
Bobblehead.com.tr'de kişisel bilgileriniz hem online hem de offline durumundayken koruma altındadır. Üyelik ve sipariş işlemleri gerçekleştirirken verilen bilgiler SSL güvenlik sistemiyle korunmaktadır. Kredi kartı bilgileriniz hiçbir şekilde sistemimizde saklanmamaktadır. Müşteri bilgileriniz üçüncü şahısların gözünden ve müdahalesinden korunmaktadır. Bu amaçla, üyelik işlemleri sırasında 128 bit SSL güvenlik alanı içinde hareket edilir. Bu, pratik olarak kırılması mümkün olmayan bir şifrelemedir, uluslarası bir standarttır. İşlemler sürecine girdiğinizde güvenli bir sitede olduğunuzu anlamak için dikkat etmeniz gereken iki şey vardır. Bunlardan biri browserinizin en alt satırında bulunan bir anahtar ya da kilit simgesidir. Örneğin Internet Explorer programında bu sarı renkli bir kilittir. Buna ek olarak içinde olduğunuz sayfanın adresinin başındaki http:// , https:// olarak değişir. Bu güvenli alanda olduğunuzu ifade eder. İşlemlerinizle ilgili bilgileriniz şifrelenerek korunur. Bu bilgiler, ancak satış işlemleri sürecine bağlı olarak ve verdiğiniz talimat istikametinde kullanılır. Üçüncü kişilere gösterilmez, devredilmez; sadece bankanıza iletilir.
 
Alışveriş
 
İlk kez alışveriş yapacağım, nereden başlamalıyım?

Üye olmadan sepetinize ürünleri atabilirsiniz ancak alışveriş için üye olmalısınız. Anasayfada sağ kolonda bulunan "Üye olunuz" linkiyle üyelik aşamalarını tamamlayıp alışverişinize başlayabilirsiniz. Seçtiğiniz ürünleri "Satın Al" butonunu kullanarak sepetinize ekleyebilir ve satın alabilirsiniz.

Sepetinizde bulunan ürün sayısını ve sepetinizin tutarını her sayfada, sağ kolonda görebilirsiniz. Sağ kolondaki "Sepetim" linkine tıklayıp sepette bulunan ürünleri ve bu ürünler için farklı ödeme seçeneklerini görebilirsiniz.

Farklı ödeme seçeneği seçtiğiniz durumda birden fazla ürün siparişlerini ayrı ayrı onaylamanız gerekmektedir. Her bir onay sonrası bir sonraki ürün onaya sunulacaktır.
Sepetinizi onaylayıp teslimat ve fatura adreslerinizi seçiniz. Lütfen fatura bilgilerinizin doğruluğunu kontrol ediniz.

"Ödeme bilgilerim"i doldurup "Siparişi onayla" butonuna basınız. Siparişiniz alındığında "siparişiniz alınmıştır" mesajı ekrana gelecektir. "Siparişiniz alınmıştır" e-maili ile birlikte siparişiniz alınacak ve bilgiler mail adresinize gönderilecektir.
Tüm ürünlerde KDV oranı %18'dir.

Ödeme seçenekleri
Ödemelerinizi kredi kartı, paypal ve havale işlemleri ile yapabilirsiniz.
Ödemeyi kredi kartınızla yapabilirsiniz!.
Kredi kartıyla ödeme yapmak istiyorsanız, ödeme seçeneklerinden sizin için uygun olanı seçiniz. Kredi kartı sahibinin ismini, kredi kartı numarasını ve güvenlik kodunu yazmalısınız (kredi kartının arka yüzündeki sayıların son 3 rakamı). Türkiye'de faaliyet gösteren tüm bankaların Visa/ Master Card kredi kartları ve sanal kartlarla peşin alışveriş yapabilirsiniz.

Ödemeyi PAYPAL ile yapabilirsiniz!
Paypal, kredi kartı kullanmadan, internet üzerinden güvenli alışveriş yapmanızı ya da istediğiniz kişiye sadece bir e-posta adresi
aracılığıyla para yollayabilmenizi sağlayan, bir nevi online bankacılık sistemidir. PayPal ile ödeme yapmak için PayPal ile Öde

Siparişim neden onaylanmadı. Ne yapmalıyım?
Siparişleriniz ilgili banka tarafından onaylanmaktadır. Kredi kartı bakiyeniz yetersiz veya internetten alışverişe kapalı ise farklı bir
kredi kartı ile bir deneme daha yapabilir veya bankanızla irtibata geçebilirsiniz. Bankanız tarafından yapılan olası güvenlik
sorgulamaları için bankanızdaki kayıtlarda güncel telefonlarınızın olması teslimat sürecini hızlandıracaktır.
Bu durum bankanızın onay kriterleri, kredi kartı limitiniz ve bankanızın güvenlik kurallarıyla ilgilidir. Bu konuyla ilgili bankanıza ulaşmalısınız.

Siparişimin içeriğinde değişiklik yapmak istiyorum, nasıl yapabilirim?
Sipariş onayladıktan sonra içeriğinde değişiklik yapılamamaktadır.

Müşteri Satış Sözleşmesi nedir?
Müşteri Satış Sözleşmesi, 4822 no'lu "Tüketicinin korunması hakkındaki kanun" gereğince müşteri haklarını tanımlamak ve korumak amacıyla hazırlanmıştır. İlgili kanun gereği internet üzerinden alışveriş yapan müşterilerin bu sözleşmeyi elektronik ortamda onaylaması gerekmektedir. İlgili kanun gereği Müşteri Satış Sözleşmesi onaylanmadan Bobblehead.com.tr aracılığıyla alışveriş yapılamamaktadır.

Sanal Alışverişin Güvencesi 3D SECURE Bobblehead.com'da!
3D Secure Nedir?

Internet üzerinden kredi kartı ve banka kartıyla yapılan alışveriş işlemlerinin güvenliğinin artırılması için geliştirilmiş bir sistemdir. Visa ve MasterCard'ın geliştirdiği bu "güvenli sanal alışveriş" çözümleri ile hem kart sahipleri hem de üye işyerleri sahtekarlıklara karşı güvence altına alınmıştır. Verified by Visa ve MasterCard SecureCode logoları bulunan sanal işyerlerinden yapılan online alışverişler Visa ve MasterCard güvencesi altındadır.

3D Secure Neden Güvenlidir?
3D Secure sisteminde, sanal ödeme işlemi gerçekleşirken, banka tarafından kart sahibine sadece kendisinin bildiği ödeme şifresi sorulmakta ve kart sahibinin kimliği doğrulanmaktadır. Yetkisiz kişilerin kartlarını internet ortamında kullanması engellenmektedir.

3D Secure Nasıl İşler?
Kart sahibi, kartını internet bankacılığı kanalıyla bankasına kaydettirir. Kartına bağlı bir şifre ve bir güvenlik soru - cevabı tanımlar. Kart sahibi, sisteme uyumlu sanal işyerinde alışverişini yapar ve ödeme bölümüne geçer. Kart sahibinin karşısına, bankası tarafından, işlem şifresini ve kişisel güvenlik mesajını soran bir pop-up ekran açılır. Kart sahibi şifresini girerek işleme devam eder. Şifre, banka tarafından doğrulanınca işlem tamamlanır.

 
Teslimat
 

Siparişim ne zaman yerine ulaşır?
Siparişiniz seçmiş olduğunuz ürün ve kargo alternatifine göre 15 ile 30 iş günü arasında tarafınıza teslim edilecektir. Doğal afet, savaş, yangın, terör vb. olağanüstü durumlar ve diğer öngörülmeyen koşullarda teslimat süresi değişkendir

Siparişimi nasıl takip edebilirim?
Siparişinizi Hesabım linkinden Hesap bilgilerim kartına girerek takip edebilir, iş günleri ve iş saatleri içerisinde, +90 212 210 68 88 numaralı telefonumuzu arayarak bilgi alabilirsiniz.

Siparişimi teslim alırken nelere dikkat etmeliyim?
Siparişinizi resimli bir kimlik ve imzanızı ibraz ederek teslim alabilirsiniz. Lütfen ürününüzü teslim alırken ürün ambalajını açınız ve içeriğinin tam ve hasarsız olduğundan emin olunuz.

Teslimat anında veya sonrasında herhangi bir bedel ödeyecek miyim?
Teslimat anında kesinlikle bir bedel ödenmeyecektir! Sadece siparişinizin tam ve sağlam olduğuna emin olunuz.

Teslimat anında ben yoksam sipariş kime teslim edilir?
Siparişiniz teslimat adresinde bulunan kişiye, ancak 1. dereceden akraba olduğu ispat edilirse, resimli kimliği kontrol edilip imzası alındıktan sonra teslim edilmektedir.

Sipariş verdikten sonra teslim alacak kişiyi değiştirebilir miyim?
Sipariş verdikten sonra teslim alacak kişi değiştirilememektedir.

Teslimatta gecikme olduğunda ne yapmalıyım?
"Siparişlerim"e tıklayıp sipariş durumunuzu kontrol ediniz. Eğer siparişinizin teslim edilmesi 15-30 iş günü dışındaysa +90 212 210 68 88 numaralı telefonumuzu arayarak bilgi alabilirsiniz.

Dağıtım ağınız tüm Türkiye'yi kapsıyor mu?
Bobblehead.com.tr'den tüm Türkiye'ye teslim edilmek üzere sipariş verebilirsiniz.

Yurt dışına sipariş verebilir miyim?
Bu opsiyon için +90 212 210 68 88 numaralı telefonumuzu arayarak bilgi alabilirsiniz.

 
Garanti ve İade
 

Ürünüm eksik çıkarsa ne yapmalıyım?
Ürün kutudan eksik çıkarsa lütfen +90 212 210 68 88 numaralı telefonumuzu arayarak bilgi alınız.

Yanlış ürün gelirse ne yapmalıyım?
Yanlış ürün gönderildiğinde lütfen lütfen +90 212 210 68 88 numaralı telefonumuzu arayarak bilgi alınız.

Ürün kırıksa ya da ambalaj hasarlıysa ne yapmalıyım?
Ürün kutudan kırık ya da hasarlı çıkarsa kargo sorumlusundan tutanak tutmasını isteyebilir ya da siparişi teslim almayabilirsiniz. Bu durumda lütfen +90 212 210 68 88 numaralı telefonumuzu arayarak bilgi alınız. Unutmayın, ürün iade ve değişim süreciniz eksik ya da zarar görmüş ürün iadelerinde uzun sürebilecektir. Bunu önlemek için ürünü mutlaka hasarsız ve kutu içeriği, ambalajı zarar görmeden iletmeye çalışınız.

 
Müşteri Hizmetleri
 
Sipariş verirken yaşadığım sorunlar oldu. Kime nasıl iletmeliyim?
Lütfen +90 212 210 68 88 numaralı telefonumuzu arayarak bilgi alınız.

Müşteri Hizmetlerine ne zaman ulaşabilirim?
Saat 09:00 – 19:00 saatleri arasında +90 212 210 68 88 nolu telefondan Bobblehead Müşteri Hizmetleri'ni arayabilirsiniz.